- Sklep
- Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
- W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu odlotowe-skarpetki.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 20:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 733 768 912.
-
Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
Niestety, nie jest to możliwe.
- Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
- Czy wysyłacie paczki za granicę ?
Tak, realizujemy zamówienie na terenie całej UE po wcześniejszym mailowym bądź telefonicznym ustaleniu kosztów wysyłki
- Czy mogę edytować dane w zamówieniu?
Oczywiście istnieje możliwość edytowania danych w zamówieniu. Pomyliłeś adres dostawy lub podałeś błędny numer telefonu? Skontaktuj się z nami, a my poprawimy dane w zamówieniu!
- Czy towar jest wysyłany z Polski?
Tak, wszystkie produkty wysyłamy z Polski.
- Jak złożyć reklamację?
Szczegółową procedurę opisaliśmy tutaj.
- Mam inne pytanie. Jak się z Wami skontaktować?
To proste! Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.