Najczęściej zadawane pytania

  • W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu odlotowe-skarpetki.pl?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 16:00 do 20:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 733 768 912.

  • Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.

  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?

Niestety, nie jest to możliwe.

  • Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

  • Czy wysyłacie paczki za granicę ?

Tak, realizujemy zamówienie na terenie całej UE po wcześniejszym mailowym bądź telefonicznym ustaleniu kosztów wysyłki

  • Czy mogę edytować dane w zamówieniu?

Oczywiście istnieje możliwość edytowania danych w zamówieniu. Pomyliłeś adres dostawy lub podałeś błędny numer telefonu? Skontaktuj się z nami, a my poprawimy dane w zamówieniu!

  • Czy towar jest wysyłany z Polski?

Tak, wszystkie produkty wysyłamy z Polski.

  • Jak złożyć reklamację?

Szczegółową procedurę opisaliśmy tutaj.

  • Mam inne pytanie. Jak się z Wami skontaktować?

To proste! Dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontakt.